Наші педагоги - майстри своєї справи

 

Наші педагоги - майстри своєї справи




 

           Савіцька Валентина Миколаївна народилася в с.Балтазарівка Чаплинського району Херсонської області 12 листопада 1959 року. Після закінчення 8 класу Балтазарівської середньої школи вступила в Бериславське педагогічне училище. По закінченню училища в 1979 році стала працювати в Балтазарівській школі вчителем початкових класів, одночасно вчилася на заочному відділенні Херсонського педагогічного університету.

Нагороджена грамотами управління освіти та науки Херсонської обласної державної адміністрації,  грамотами відділу освіти Чаплинської райдержадміністрації, грамотами дирекції школи.

Творчість Валентини Миколаївни, як вчителя початкових класів, є особливою – вона запалює в дитячих серцях вогник допитливості, викликає замилування навколишнім світом, інтерес до навчання, створює умови для успіху, радості кожної дитини, робить його внутрішнім постійно діючим стимулом. В своїй діяльності педагог керується настановою В.О. Сухомлинського: «До кожного учня необхідно підійти, побачити його труднощі. Кожному необхідно запропонувати тільки йому призначене завдання».

         Працюючи в пошуку найбільш результативних методів роботи, матеріали досвіду  спрямовані на розвиток творчого мислення, збагачення та активізацію словникового запасу школярів, удосконалення комунікативних умінь, формування національної свідомості учнів.

 

 

         Кадимов Фарман Амрайович народився 25 червня 1959 року в Узбекистані. Закінчив Ташкентський педагогічний інститут за фахом «вчитель географії». Життя склалося так, що необхідно було переїхати на Україну. Фарман Амрайович оволодів новою для нього мовою – українською і новим фахом – «вчитель трудового навчання»

         Орієнтуючись на інтереси та нахили дітей, дає учням на уроці посильні завдання на виготовлення виробів, їх оздоблення.

Головна мета уроків трудового навчання - розвиток  творчої особистості  учнів, розвиток  їх художніх  смаків,  свідомого ставлення до  праці, виховання потреби до неї.

         Створює на уроках, у позакласній роботі оптимальні умови для виховання гармонійно розвиненої особистості на основі надбань національної культури.

На уроках сільськогосподарської праці вчитель формує риси  свідомого трудівника.  Застосовуючи нестандартні прийоми в навчанні, навчає дітей працювати в колективі, допомагати іншим, цінувати свої можливості і результати праці.

На уроках використовує наочність – продуману, вдало підібрану, зроблену своїми руками і руками дітей. Дбає про зміцнення матеріально-технічної бази кабінету трудового навчання.

Постійно вдосконалює свою майстерність, ділиться досвідом з колегами. Виставляє свої роботи на ярмарку педагогічних ідей, які викликають великий інтерес і захоплення.

Гурткова робота з трудового навчання є засобом виховання національної самосвідомості.

         Розвиває технічне мислення. Привчає до самообслуговування своїх вихованців, додержання правил особистої гігієни.

         Бере активну участь у районному методичному  об’єднанні  вчителів  трудового навчання.

Фарман Амрайович має звання  -  вчитель-методист.

 

 

         Григоренко Надія Миколаївна народилася 16 грудня 1965 року в с. Балтазарівка Чаплинського району Херсонської області.  В 1983 році закінчила 10 клас Балтазарвської середньої школи і вступила в Бериславське педучилище, яке закінчила в 1985р.

         Свою трудову діяльність розпочала в 1985 році на посаді вихователя групи продовженого дня та вчителя російської мови та літератури Балтазарвської середньої школи. З 1986 по 1989р. працювала вчителем початкових класів школи № 126 с.м.т. Шкотово-22  Приморського краю Російської Федерації. З червня 1989 року знову повернулася в Балтазарівську середню школу, де працювала вчителем російської мови та зарубіжної літератури, заступником директора з виховної роботи. З вересня 2004 року і по даний час – вчитель початкових класів Балтазарвської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

       За час роботи досягла високого професіоналізму, зарекомендувала себе як досвідчений і відповідальний працівник. Сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Заохочує дітей приймати нешаблонні рішення та лаконічно і точно висловлювати свої думки. Вміє запалити в дитячих серцях іскру до пізнання нового, незвіданого.

 

 

       Тимошенко Аліна Йосипівна вчитель біології та хімії Балтазарівської загальноосвітньої школи. Народилася в с. Балтазарівка Чаплинського району .З дитинства мріяла стати вчителем. Закінчивши 10 класів Балтазарвської середньої школи, не стояла перед вибором: ким бути. Знала, що вчитель – це її покликання. Закінчила Херсонський педагогічний інститут за фахом «вчитель біології та хімії», після закінчення ВУЗу відразу стала працювати в рідній школі.

Учитель володіє сучасними формами навчання. Формує вміння в учнів набуті знання використовувати в різних ситуаціях. Розвиває в дітей самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, використовуючи проблемні ситуації, творчі завдання. Активно освоює позитивний педагогічний досвід, вивчає новітні педагогічні технології. Працює над педагогічним самовдосконаленням. На уроках розвиває пізнавальні інтереси учнів. Здійснює екологічне виховання. Постійно використовує наочність, яка допомагає засвоєнню програмового матеріалу.

         Бере участь у методичній роботі школи, співпрацює з учителями району. Дає  відкриті  уроки для учителів школи, району.

         Привчає учнів працювати з додатковою літературою, таблицями, малюнками, опорними схемами. Сприяє формуванню етичних взаємовідносин між дітьми: доброзичливості, взаємодопомоги, справедливості. Пропагує здоровий спосіб життя.

 Користується повагою серед батьків, колег, учнів. Приймає участь у житті  села, школи.

 

 

       Свентозельська Олена Миколаївна народилася в с. Балтазарівка Чаплинського району Херсонської області 22 вересня 1967 року. Після закінчення 10 класу Балтазарівської середньої школи вступила в Бериславське педагогічне училище. По закінченні училища з 1986 року по 1999рік працювала вчителем початкових класів Морозівської початкової школи. З 1999року працює в Балтазарівській загальноосвітній школі учителем історії, правознавства. Вимоглива до себе, дітей. Добре володіє методами і формами організації навчально-виховного процесу.

         Досягає  успіхів і результатів у розв’язанні педагогічних завдань. Бере участь у методичній роботі, проявляє елементи творчості, ініціативи. Освоює і впроваджує в педагогічну практику елементи позитивного та передового педагогічного досвіду вчителів району, області, країни.

         Систематично працює над педагогічним самовдосконаленням.

         Застосовує нестандартні прийоми в навчанні, навчає дітей працювати в колективі, допомагати іншим, цінувати свої можливості і результати праці. На уроках учні розкривають свої творчі здібності. На її уроках панує атмосфера працелюбства, спільної творчості учителя і учнів.

 

 

 



Создан 03 фев 2013



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Украине